onsdag 29. september 2010

Akvarium

Etter flott hjelp fra Rune, Stefan, Olliver og Frank, fikk jeg inn nyinnkjøpt akvarium i stuen. Hemmane, ble litt usikker når jeg så hvor stort det egentlig er, men det skal nok bli kjempefint når det blir ferdig.

750 liter er bra størrelse!

Måtte jo ha en skikkelig pumpe til dette store akvariet, og valget falt på en Eheim Professionel 3 med innebygget varmekolbe.


Stefan hjalp meg heldigvis med å koble til slanger og rør for inn- og utsug. Dette blir jo skjult av bakgrunnen når den kommer på plass, men veldig fint arbeid og mor er kjempefornøyd :)




På fredag skal jeg å kjøpe bakgrunn og steiner. Krysser fingrene for å få ting på plass i løpet av helgen :) Gleder meg til å plante og å få fisk oppi. Dvs. Rune må plante der jeg peker, for kommodearmene mine rekker ikke ned til bunnen ....




Ingen kommentarer: